sobota, 8 listopada 2014

tiring week

Hej kochani! chciałam Wam powiedzieć, ze od wcześniejszej notki, minęły 2 miesiące ( jestem na siebie tak zła! ) ale teraz to nie mam jak o tym myśleć, ciężko pogodzić szkolę z blogiem, post jest napisać w sumie łatwo, ale pójść na zdjęcia.. z tym jest już malutki problem.  Za co Was z całego serca przepraszam. Więc, dziś przychodzę do Was z takim jakby "instamix", będą to zdjęcia, które uzbierały się w mojej galerii, przez ten miesiąc:)
Mam nadzieje, ze spodobają wam się ;*

xoxo Naty
jeśli chcecie być na bieżąco? zapraszam na mojego
instagrama - hihinaty KLIK i snapchata - natczii_queen
                                                                               












































5 komentarzy:

  1. Ale fajnie byłaś pomalowana w Halloween :D

    www.laura-ss.blogspot.com (obserwuję)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje! pierwszy raz, robiłam takie coś, szczerze zajęło to mi 40 minut! haha, mogło wyjść lepiej, ale najgorzej chyba też nie było ;*

      Usuń
  2. Miałas swietny makijaż na halloween ! :)

    http://alekssandrasssss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog pozdrawiam i zapraszam do mnie xx

    http://vanilla-night.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

*Każdy komentarz motywuje Nas do dalszej pracy!
*Przyjmujemy tylko uzasadnioną krytykę, a nie hejty.
*Jeśli podoba Ci się Nasz blog, zaobserwuj go, w drugą stronę też tak to działa
*Za każdy komentarz dziękujemy ♥
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.