środa, 21 stycznia 2015

imperfection

Niby każdy wie o co chodzi w kompleksach. Bo przecież każdy je ma. Nie znam osoby, która podoba się sobie w 100%. Każdy z nas ma swoje "ideały" sama też mam taką osobę. Dla nas ktoś jest idealny, ale ta osoba równie dobrze może w sobie nienawidzić nosa, ust, nóg lub nawet charakteru.
Gdy ktoś się ciebie zapyta jakie są twoje kompleksy, zaczniesz wymieniać ale i tak każdy powie "dobra, nie przejmuj już się, nie warto nawet nikt nie zwraca na to uwagi"

Kompleks jest to zaniżenie własnej wartości


Przygotowałam dla Was kilka rad które może w jakiś sposób podniosą waszą samoocenę :)
  • Każdy z nas ma marzenia, i często mówimy o nich głośno, więc starajmy się je spełniać! nie zwracajmy zbyt dużej uwagi na to, że wymaga to dużo czasu, tylko na to że z każdym dniem jesteś coraz bliżej do osiągnięcia swojego celu!
  • Spróbuj polubić swoje wady! wiem nie należy to do łatwych, ale może to coś co w sobie nie lubisz, ktoś u Ciebie lubi najbardziej.
  • Przywiązuj mniejszą wagę do swoich kompleksów, bo z czasem mogą one nad tobą zapanować.
  • Jeśli niektóre osoby wytykają cię, próbuj ich ignorować.
Mam nadzieje, ze post Wam się spodobał:) Naty

I jeśli chodzi o te zdjęcia, po prostu dałam zdjęcia z teraz (mam ferie, i jestem w górach haha) od momentu gdy wrócę do domu, będą już normalnie zdjęcia się pojawiały, systematycznie posty i filmiki:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

*Każdy komentarz motywuje Nas do dalszej pracy!
*Przyjmujemy tylko uzasadnioną krytykę, a nie hejty.
*Jeśli podoba Ci się Nasz blog, zaobserwuj go, w drugą stronę też tak to działa
*Za każdy komentarz dziękujemy ♥
* Weryfikacja obrazkowa wyłączona.